22 Şubat 2012 Çarşamba

Olmaz Olsun :(

İlk yazım hayatımda beni en çok etkileyen  haberle ilgili olmalıydı.İnsanın gelecekten korkmasına sebep bu haber, bir yandanda 14 şubatlardaki yalnızlıklarını düşününce benim gibi insanlarda varmış ve dünya evlerine girilebiyolarmış, yani o çok beğendiğim-imrendiğim gelinliklerden birini baaaaaaaak bende giyebilirmişim dedirtiyor.Tabi yinede sonumun  Allah esirgesin dediğim ilk ve tek haberidir bu. Evler yanar, trafik kazaları olur, deprem olur, afet olur ama YOK YOK bu olmaz. Böyle bir SON en beteri en! Kimi zaman tüm erkeklerin kafaları kopsun, olmaz olsunlar, ben hepsine koca bir kuyu kazıyım sonrada hepsinin kıcına 1234567876543 numaralı yaptırmıs olduğum özel ayakkabımla patlatıp kuyunun içine ayıtım sonrada belediyenin özel vinçleriylede üstlerine toprak atıyım bile demiş olabilirim ama genede sonumuz kedi köpekle dolu bir ev olmasın!! bizimde bir eşimiz olsun ALLAH peygamber aşkı için.
İşte bana kendimi bu denli sorgulatan O HABER!!!


Kendisiyle evleniyor!

Tayvanlı Chen Wei-yih (30) 30 kişilik “damatsız” düğününde kendisiyle evlenecek



DIŞ HABERLER
 Erkeklerden umudunu kestiğini fakat üzerinde evlilikle ilgili hissettiği sosyal baskı nedeniyle kendisiyle dünya evine girmeye karar verdiğini söyleyen Chen, “Otuz yaş benim için önemli bir dönüm noktası. İş hayatım iyi gidiyor fakat bir eş bulamadım. Evliliğe karşı değilim ama umarım gelenekler karşısında bir farklılık yaratabilirim” dedi. Chen, gün geçtikçe daha fazla kadının bunu tercih edeceğini düşünüyor. Törenden sonra Avustralya’ya balayına gidecek olan genç kadın, yasal olarak kendisiyle evlenemediği için ileride tanıştığı bir erkekle evlenebileceğini söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder