27 Şubat 2012 Pazartesi

MEMELER BAŞ KALDIRMIŞ

     Allahım beni yaratırken küçük bir detayı atlamış sanırım.Ergenlik döneminde büyümeye başlayan memelerim devamında bir adım daha atamadan evrimini tamamlamış olmalı ki mercimekle fındık arasında ki bir boyutta sıkışıp kaldı.En büyük derdimde bu oldu zaten bu yaşa kadar...İlk sevgilim tshirtüm biraz acılınca benim ufaklıklara 'kapada üsümesinler büzüşüp yok olmasınlar' diye ilk lafını soktu.Bu konuyu tam kapatmıştım ki ondan sonraki sevgilimde yine küçük bir frikik sonrasında tam utanma numarası yapıcaktımki 'kapat istersen yada amaaan aç gitsin varlığı yokluğu bir ' deyip benim ufaklıkları iyice içine kapanık bir psikolojiye soktu.Ben tam 'aman canım onunda memesi küçük bununda ufak diye kendimi avutmayı başarmıştımm!!
     3. vurgunu şu sıralar kalbimn aktığı ABSOLUT MUSTAFA'NIN twitterındaki kızları tek tek incelerken yaşadım.AMAN YARABBİM!!! Tüm hatunların ortak bir özelliği vardı maşallah ablalar hollanda ineğinden bozma kıvamdalar.Onların ki meme ise bendeki memecik hatta dire me bile olabilir.gece rüyalarıma girdi o memeler resmen toplaşıp baş kaldırdılar uyku tutmadı beni nefesim kesildi.oturdum benim ufaklıkları bir sakinleştirmeye çalıştım teselli ettim girdikleri bunalımdan çıkarmaya çalıştım var gücümle...Tam onları hayata döndürdüm destekli sütyenler,içinde 1 kiloluk pamuklar,çoraplar falan bir kendine geldiler geçmişte yaşanan talihsiz olayları atlattılar ve birlikte mutlu bir hayata adım attık...
     Oscar törenlerini oturmuş izliyordum ve kırmızı halıda ki UGGİE 'İ gördüm.O an kan beynime sıçradı.Hayır! tamam memelerim küçük kabul ediyorum ama güzelim ve yıllardır kendimi orada hayal etmişim hep bir meşhur olucam Burak Özcivit enişteniz olucak minik redrujlar dünyayı sallıcak diye günümün 10 saatini bunu hayal ederek geçirdim ama gel gör hayalgücü bile olmayan 4 ayaklı sevimli bir hayvancağız kırmızı halıda salınıyor. Acaba gazateciler çıkar mı bir yönetmen beni keşfeder mi,kolumdan tutup biri beni bir dizi setine götürür mü diye resmen gündüz vakti bile kırmızı rujum,stilettolarım ve iç organlarımı sıkan dar elbiselerimle etrafı süze süze geziniyorum ama ben kırmızı 3lü koltukta uzanırken o köpek neden orda!!! Hemen internete girdim bu adaletsizliğe bir dur demem gerekiyordu.Bir cast ajansına başvuru yaptım hatta neredeyse tüm cast ajanslarına başvurdum.Bendeki bu ışığı farkeden o keskin gözlü güzellikten anlayan bir cast ajansı bana sabah geri döndü bir eleme için görüşmeye çağırdılar.Pazar sabahı herkes esofmanlarla ortalıkta gezinirken,yürüyüşünü yaparken ben gelinlikten bozma şatafat örneği bir elbiseyle görüşmeye gittim.Bir ara beni NUR YERLİTAŞ YADA BÜLENT ERSOY'A benzetirler mi diyede düşündüm.Yanımda yine ÖZGE var tabiki o da ilk defa destekçim olmak yerine bir kaygılı sanki kötü yola düştüm düşücem gibi bir acıyarak bakmalar felan...Ama kararlıyım bugün UGGİE orda olabilir ama yarın ben olmalıydım!!!
     ÖZGE son dakikaya kadar tüm felaket senaryolarını yazdı sağolsun.Adamlar benim böbreklerimi söktüler,tüm iç organlarımı boşalttılar sattılar,konulu film çektiler santaj kasetleriyle beni sömürdüler,ben ucuz bir pavyonda işe başlamışım...daha neler neler:)sonunda görüşmenin olduğu yere vardık ajans sahibiyle birebir konuşma yaparken ben bir noktada yine hayal kurmaya başladım bir ara adama sürekli kafamı sallayıp ne dediğini bile dinlemiyordum.Benim planlarıma göre bu günden itibaren bir ünlüydüm artık ben.Hafta sonu DEMET AKALIN bana pijama partisine gelmiş,NUR YERLİTAŞLA oturmuş kahve falı bakıyoruz,tüm eski kocalarım benim 40 odalı malikanemde uşak olarak çalışıyorlar İVANACIĞIMLA AYAKKIBIIIII bakmaya gidiyoruz seneye bu zamanlar ÖZGE ben ve kocam çocuklarımın babası BURAK ÖZCİVİT enişteniz oscar törenine gitmişiz kırmızı halıda ben kırmızı rujumla parlıyorum..
     Ama tam o anda kendime geldim tek bir cümleyle hemde.Densiz herif 10 dakikada 100 tan örnek erdi e örneklerin sonunda hep bir KÜÇÜK MEME vardı.işte yöntmen kritelerini yazacak internette örneğin:siyah saçlı kahve gözlü KÜÇÜK MEMELİR,mesela ince belli 170 boyunda KÜÇÜK MEMELİ,mesela .......KÜÇÜK MEMELİ!!! Benim memelerin küçük olduğunu altını iyice cize cize belittiği yetmiyormuş gibi vicdansız herif hiç düşünmedi benim yavrucakların psikolojisini....Benim minoşşlar bir çekinme bir hüzün bir içine kapanma,ben hemen çeketimi kalkan yaptım korudum siper oldum o yavrucaklara.İlk modellik sözleşmeme imzamı attım evet ama memelerim 4. vurgunu yedi ve kendilerini artık toparlıyamayacak kadar dağıldılar.sonuç olarak anladım ki artık onlar için bir fedakarlık yapmamın zamanı geldi bir operasyon şart.Kırmızı halıda yürümesem de olur,hatta aynı yastığa başkoyamadığım kocalarıma bile razıyım ama bnim narin alıngan memelerimi daha fazla aşalanmaya dayanamazlar.not:PİS SAPIK ABSOLUT MUSTAFA sen beni 1 aya gör ben bu ufaklıkları uzay mekiği yapıp senin gözüne soktuğumda çok koşarsın peşimden ama ben Burak özcivitle mutlu birlikteliğime devam ediyor olacağım!!!
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder