23 Şubat 2012 Perşembe

BİR TAŞLA KAÇ KUŞ

    Sansasyonlarla dolu ızdırabın alasını yaşatan 1 buçuk yıllık ilişkim sona erince bende hayvanı insana çevirmek konusunda başarısız olduğumu anlayıp gerçek bir hayvanla hayatıma devam etmeye karar verdim.Hemen gidip bir kedi aldım.kızımın çişi kakası derken bir ilişkiyi daha bunalıma girmeden,ince hastalığa yakalanmadan atlattım.Yeni bir maceraya hazırdım artık bütün gece oturdum düşündüm kim olsun diye yeni damat kriterlerimin yazılı olduğu kagıdı da okuyarak yeni kocamı buldum.Tek sorun arada mesafe vardı ama bu bir engel değildi benim için! Adamı tavlayıp onun beni tavlamış olduğuna inandırmam 1 ayımı bile almadı ve hikayemin ilk esas oğlanı SADEM tez zamanda dağları delip mesafeyi aşıp hop elime düştü...Artık aynı sehirdeydik ama Türk gelenek ve göreneklerine bağlı bir kız olarak nazlanmam,istemem yan cebime koy izlenimi vermem,tüm masumiyetime inandırmam gerekiyordu.Yeni kocamla mutlu yuvayı kurmak için hali hazırda ki kedimin sorumluluğunu sademe verdim ona artık bakamıyacaktım.Tabi köprüyü geçme aşamasında değil tatlı bir kedi damızlık inek versem ona bile sahip çıkacaktı...
     Kedimle vedalaşıp duygusal anlar yaşayıp evladından kopan anne taklidini de yaptıktan sonra onu babasına teslim ettim.yalnız ilginçtir ki sadem de en az benim kadar oscarlık bir oyuncuymuş.benden aldığı kediyi (benim üzülmemem adına ) önce başından atmak için eski kız arkadaşına kakalamaya çalışıp başarılı olamamış sonrasındada kediyi ölüm döşeğine getirene kadar harap etmiş.bunları nereden biliyorum derseniz ilişki konu olunca FBI kadar başarılıyım.ama ne yazık ki bunları geç öğrendim.Şimdi üzülüp adama hesap sorduğumu ,kandırılmış her kadın gibi ağlayıp içime kapandığımı güvenimin zedelendiğini düşünüyorsanız yanılıyorsunuz!!!
     Bu maduriyeti hemen kullanmam gerektiğini düşünüp gözüme daha yıllar önce kestirdiğim baklavası bol yakışıklı koca adayım EMRE ile sohbete koyuldum.Hayvan sever tarafımı gözüne sokup kedimle ilgili ne kadar kaygılı olduğumu ve ona sıcak bir yuva aradığımı kafasına iyice kaktım.Tamda bir evcil hayvan edinme kararı verdiği dönemde hem ben hem kedim emre'nin sevkatinden yararlanabiliriz diye düşündüm muhabbet iyiyce ilerleyip kediyi almak için yanıma gelmesi konusunda karara vardık.Tabi bir engel vardı önce kedimi sadem den almalıydım.Herşeye ragmen dost kalabilen,asil ve medeni eski sevgili ben kediyi alayımda yeni yuvamı kurayım diye sohbete tekrar başladım.Bildiğim hiç birşeyi belli etmeden,her yalanında milyon tane beddua edip adama yemişim taklidi yapa yapa beklenilen zaman geldi.kedim için defalarca aradım en sonunda beni yanına götürüken            
ters tavrına dayanamayıp seviyomuşum taklidi yaparak durumu anlamaya çalıştım. pat diye ' benim sevgilim var dedi' o an al beni kaynar kazana at ve yahnimi yap o derece malım yani.1 hafta öncesine kadar kedi die başladığımız muhabbet adamın her gece bana ilanı aşkıyla sonlanmış ben kendimi vazgeçilmez dünya güzeli bir kadın olarak görüyorum ne ara sevgiliyi yaptın hadi yaptın neden bana peşinden koşan aşık kız muamelesi yapıyosun bendeki de gurur ama kırılmaz ki böyle allahın cezası sütlaç bozuntusu.
   Eve gittiğim an aklım başıma geldi facebookta 'redruj ben nezaman geleyim kediyi almaya sen ne zman müsaitsin?'' mesajını görünce emreden, adama da ' ben seni tavlamaya çalışıyorum eski sevgilimlede bu bahaneyle görüşüyorum ama kediyi elinden alamadım başka bahara '' diyemiyeceğim için kurulmamış yuvamı yıkıp face imi kapattım:(
   Artık aile kurmak için kedimi kullanamıyacağımı aklıma sokmuşken yüce Allahın bir mucizesi hemen imadadıma yetişti.Tesadüf gittiğim bir mekanda sademle ilgili kişilerle tanışınca kedimin yerini öğrendim ve kedim çocukluk aşkım ABSOLUT MUSTAFANIN ELİNDEYMİŞ.Tek bir sorun vardı bizim absolut sademle nerdeyse aynı kaptan yiyip aynı deliğe sıçıyordu.Hemen yine masum ve madur kız,acılı bir anne hatta dalından koparılmış bir çiçek moduna girip gerekli bağlantıyı kurup absolut'a ulaştım.Kibarlıktan ölmek üzere olan ben bir taraftan adama mağdur olduğumu inandırmalı bir taraftanda oy toplamalıydım.Herşey başarılı tabi yine uçanı da kaçanıda yakalamakta ustayım.kedim sayesinde bu 3. kocam daha ne kadar kullanabilirim bilmiyorum.Ama bu hayatta anladım ki silahın varsa tutukluk yaptı diye atmıcaksın bir kenara son ana kadar devam et kullanmaya!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder