22 Şubat 2012 Çarşamba

LOVE ME BACK



Love Me Back. Allah yardımcımız olsun. Ama olmamamış CANCIAAAMM otur sıfır!! diyesim geldi. Bu N yaa. Hayır ben mi anlamıyorum acaba bu işten! ama YOK CIK TÜH KAKA yani bu şarkıda. Bu BONOMOnun çocukluğuna inmek istiyorum bu sahne performansını görünce. Çocukluğundaki 23 Nisanlarda, 19 Mayıslarda hiçmi sahne gösterisinde küçük bir rol bile vermemişler yahu buna. Adam fırsat bu fırsat sahneye atladım sonunda der gibi saçmaladıda saçmaladı, agzını yüzünü bi değişik yaptı, eli ayagı durmadı, bir dans etmeler falan. İzlerken NAPIOOOOONNNN OOOOOOOLUM SEEEN diye bağırdım ama duyuramadım evden sesimi sanırsam. İnşallah Bu özgün dansından sıyrılırda güzel bir sahne şovu hazırlarlar yoksa benim ülkemin güzel bakan insanı bu olmamalı yani:) Bide TRT biraz para versin bu adama Hint fukarası gibi atlamasın sahneye! giyinsin kuşansın, zaten adam çirkin-MODİFİYE ŞART!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder